Tamponsuz Burun Ameliyatı

Tamponsuz burun ameliyatı; son yıllarda hekimler tarafından oldukça sık tercih edilen bir yöntemdir. Hasta konforu açısından pek çok avantajı bulunan tamponsuz burun ameliyatı; burun estetiği ameliyatlarında altın standart halini almıştır.

Tamponsuz Burun Ankara

Tamponsuz burun ameliyatı; özellikle ameliyat sonrası ağrı ve acı hissinden korkan kişiler için önemli bir gelişmedir. Hem solunum ve koku fonksiyonları hem de estetik açıdan oldukça önemli olan burunda önceki yıllarda herhangi bir cerrahi girişimde ameliyat sonrasında burun içerisine tampon yerleştirilmekteydi. Yerleştirilen tampon hem iyileşme sürecinde kişiye rahatsızlık vermekte hem de çıkarılma sürecinde yüksek derecede acı hissine neden olmaktaydı.

Son yıllarda tıp alanının gelişmesi ile tamponsuz burun ameliyatları uygulanmaya başlanmış ve hasta konforu maksimum düzeye çıkarılmıştır.

Tamponsuz Burun Ameliyatı Fiyatları

Tamponsuz burun ameliyatı fiyatları tampon kullanılarak uygulanan ameliyatlara oranla kontrol süreci ve hastanede kalma süresi açısından daha uygun olabilmektedir. Ancak fiyatın belirlenmesinde hastanın burnunda uygulanacak işlemleri bütünü ile doktorun tecrübesi de etkili olmaktadır.

Tamponsuz Burun Ameliyatı Nedir

Tamponsuz burun ameliyatı; burun ameliyatları sonrasında burun içerisine sargı bezinden ya da silikondan yapılmış bir tamponun yerleştirilmesine ihtiyaç duyulmadan tamamlanan operasyonlar olarak tanımlanmaktadır.

Önceki yıllarda tampon kullanılarak sürdürülen operasyon sürecinde hastanın burundan nefes alması engelleniyor, yüz bölgesinde daha yoğun şişliğe neden oluyor ve ağrı hissi yaşanıyordu. Ancak tamponsuz burun ameliyatları tüm bu şikayetlerin giderilmesinde etkili olmaktadır. Aynı zamanda; hastanın ameliyat günü hastaneden çıkmasını sağlamaktadır.

Tamponsuz Burun Ameliyatı Olur mu

Pek çok kişi tamponsuz burun ameliyatı olur mu, tamponsuz burun ameliyatı riskli midir; merak etmektedir. Tamponsuz burun ameliyatlarında komplikasyon riski minimum düzeydedir ve iyileşme süreci oldukça kısa ve konforlu bir şekilde tamamlanmaktadır. Tamponsuz burun ameliyatlarında burun dokusuna ve uygulanan işlemlere göre değişmekle birlikte risk faktörleri tampon uygulanan burun ameliyatlar ile benzerlik göstermektedir.

Tamponsuz Burun Ameliyatı Sonrası

Tamponsuz burun ameliyatı sonrası süreçte hasta ameliyattan sonra 5 ila 6 saat içerisinde taburcu olabilmektedir. Burnundan nefes alabilmekte ve kolay bir şekilde yemek yiyebilmektedir. Yutkunma problemi yaşamamakta ve boğazında tahriş görülmemektedir.

Tamponsuz burun ameliyatı sonrasında ertesi gün günlük yaşamına devam edebilen hasta konforlu bir şekilde iyileşme süreci yaşamaktadır.

Tamponsuz Burun Estetiği Fiyatları

Tamponsuz burun estetiği fiyatları hakkında detaylı bilgi almak için; 0 312 284 19 20 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Tamponsuz burun estetiği günümüzde hasta konforu açısından oldukça önemlidir. Ameliyat korkusu olan pek çok kişi tamponsuz burun estetiğine başvurmaktadır.

Tamponsuz Burun Estetiği Nedir

Tamponsuz burun estetiği, burun şeklinden memnun olmayan kişilerin başvurduğu konforlu bir operasyondur. Bu süreçte ameliyat planlaması, ameliyat süreci ve sonrası iyileşme süreci ameliyatın başarısı açısından oldukça önemlidir.

Tamponsuz Burun Estetiği Sonrası

Tamponsuz burun estetiği sonrası süreçte hasta nefes almada, yemek yemede ve yutkunmada sorun yaşamayacaktır. Aynı zamanda konforlu bir şekilde istirahat edebilecektir.

Tamponsuz Burun Eti Ameliyatı

Tamponsuz burun eti ameliyatı, burun içerisindeki dokuların büyümesi ve nefes almada zorluk yaşanması durumunda uygulanmaktadır. Burun eti problemi kontrol altına alınmadığı takdirde uyku problemleri, horlama ve apne ile yeteri kadar oksijen alınamaması sebebi ile ilerleyen süreçte kalp hastalıklarına neden olabilmektedir.