Burun Tıkanıklığı Ameliyatı

Ankara burun tıkanıklığı ameliyatı; çeşitli nedenler ile kronik burun tıkanıklığı yaşayan hastalarda başvurulan bir tedavi yöntemidir. Kişinin günlük yaşamını önemli derecede etkileyen, uzun vadede çeşitli kalp sorunlarına yol açan kronik burun tıkanıklığının mutlaka tedavi edilmesi gerekmektedir.

Burun tıkanıklığına neden olan başlıca faktörler aşağıdaki şekilde sıralanabilmektedir;

• Septum deviasyonu
  • Burun eğriliği
  • Sinüzit
  • Çeşitli alerjiler
  • Burun eti
  • Burun içerisinde polip oluşumu

Ankara burun tıkanıklığı yaşayan kişi yeterli oranda oksijen alamamaktadır. Söz konusu şikayeti yaşayanlarda; baş ağrısı, burun ağrısı, göz altı torbası, nefes darlığı gibi problemlerin yanı sıra aynı zamanda kalp sorunları, konsantrasyon bozuklukları ve ağız açık uyuma sonucunda diş problemlerine yol açmaktadır.

Ankara burun tıkanıklığı ameliyatı için alanında tecrübeli KBB doktorlarına başvurulması önerilmektedir. Aksi halde burun tıkanıklığı problemi geçmeyeceği gibi aynı zamanda yeni kalıcı problemler de açığa çıkabilmektedir.

Ankara Burun Tıkanıklığı Ameliyatı Ne Kadar Sürer?

Burun tıkanıklığı ameliyatının ne kadar süreceği hastanın genel sağlık durumuna, uygulanacak ameliyatın türüne ve ekstra işlem uygulanıp uygulanmayacağına bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Ortalama 1 ila 2 saat süren ameliyat süreci öncesinde hasta ayrıntılı olarak değerlendirilmekte, burun tıkanıklığına neden olan faktörler belirlenmekte ve ameliyat planlaması bu noktalara göre yapılmaktadır.

Ankara burun tıkanıklığı ameliyatı öncesinde hastanın kan sulandırıcı ilaç kullanmaması, alkol ve sigara tüketimini bırakması önerilmektedir.

Ankara Burun Tıkanıklığı Ameliyatı Sonrası

Burun tıkanıklığı ameliyatı sonrasında hasta yaklaşık 3 ila 4 gün evde istirahat etmelidir. Bu süreçte ameliyat bölgesinin nemli kalmamasına özen gösterilmeli, yüksek yastık kullanılmalı ve ameliyat bölgesi çarpma gibi travmatik olaylardan maksimum derecede korunmalıdır. Burun tıkanıklığı ameliyatı sonrasında ağrı kontrolünün sağlanması amacı ile hekimin önerdiği ilaçların kullanımı aksatılmamalıdır.

Ankara Burun Tıkanıklığı Ameliyatı

Ankara burun tıkanıklığı ameliyatına oldukça sık başvurulan şehirlerden biridir. Yeterli donanımın ve tecrübeli hekimlerin olması sebebi ile çevre şehirlerden ameliyat için Ankara’ya gelen hastalar da bulunmaktadır. Ankara burun tıkanıklığı ameliyatı hakkında detaylar için; 0 312 284 19 20 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

grip

Grip Influenza A,B ve C grup virüslerin neden olduğu bulaşıcı bir hastalıktır. En sık…Devamını oku...